onsdag 18. mars 2009

Pose *gave*

For noen år siden ryddet vi på loftet til svigerfar, og der fant jeg et kjempesøtt rødt stoff. Siden vi bare har gutter, har jeg ikke funnet noen bra prosjekter for det, men forrige uke var svigermor innom og så stoffet. Det hadde visst vært gardiner på min kjære svigerinne sitt rom da hun var liten. Koselig å vite hva stoffet hadde vært brukt til :)

Uansett, da fant jeg plutselig ut hva jeg ville bruke litt av stoffet til - nemlig en pose hver til svigermor og svigerinna etter oppskrift fra Pickles.

Rakk å sy den første i dag mens minsten sov. Den fikk litt pynt ved knyttingen, og papp i bunnen så den holder seg litt stabil. Jeg ble riktig så fornøyd. Satser på å få sydd nummer to i kveld etter ungene er i seng!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar