fredag 13. mars 2009

Nye ting

Dette har vært noen fine dager. Jeg har endelig fått bestillingen min fra Stoff&Stil med stoffer og vatt, pluss at jeg har fått Barnetøj du selv kan sy-boken. Den var kjempefin selv om mønsterarkene gjør meg litt svimmel. Men må si at det var deilig å sy etter mønster på hjelmlua istedet for å stadig prøve å finne opp hjulet på nytt! Noe av det første jeg vil prøve å sy fra boken er bukser og selebukser til guttene mine. Så får jeg se om jeg tøffer meg litt og prøver meg på noen av de andre mønstrene etterhvert.

Ellers er planen er å sy noen Mei-Taier av stoffene, må bare få kjøpt no mer stroppestoff først. Trenger noen barselsgaver, og da er det jo koselig å gi noe som virkelig er nyttig.

Til slutt er planen å få sydd noen vesker. Jeg har en del veskemønstre jeg skal teste nemlig - gleder meg!

Her er mesteparten av stoffene jeg har kjøpt i det siste. Har også et grått linstoff og hvitt bomullstoff som ligger i kjellerstua. Bilde 1 er jersey/isoli og ribbestoff, bilde 2 er kordfløyel i svart, brun, oliven og rød, mens det siste bildet viser alle bomullstoffene jeg har kjøpt.

1 kommentar:

  1. Den boka ønsker jeg meg å:) Så utrolig mye herlig stoff du har kjøpt deg. Kos deg med dem, skal bli spennende å se hva du lager-

    SvarSlett