søndag 28. mars 2010

Lag din egen Mario/Luigi-lue!

Etter mye spørsmål rundt hvordan jeg lager Mario og Luigi-luene mine lagde jeg like godt syveiledning og mønster .

Så her er det bare å kose deg å lage så mange du vil! Sy en selebukse og ta på rød eller grønn genser så har du et Mario eller Luigi kostyme sånn som oss, eller sy Mario, Luigi og Toad hatter til hele bursdagsselskapet og ha Supermariobursdag.

Mønsteret er kun til privat bruk.

- Luemønster (størrelsen passer både til barn og voksen - er bare å dra i fleecen, eventuelt kutte hodehullet litt større for voksne)

Si gjerne i fra hvis noe er uklart eller vanskelig å forstå.

Jeg har også laget mønster til Toad og 1UP-luer

10 kommentarer:

  1. Jøss og jøss hvor flink du er.

    Tenk å sette seg ned å planlegge og for ikke å snakke om det å sy til guttens besøk. Noe slikt er jeg sikker på at de aldri har opplevd før.

    Det blir helt sikkert et flott minne for alle sammen.

    Hilsen Astrid

    SvarSlett
  2. Kjempefin og forseggjort tut! =)

    SvarSlett
  3. Så flott! takk for oppskrift!

    SvarSlett
  4. dina mariomössor är superfina, jag måste nog ut och leta fleecetyger... Barnen skulle älska dem:-)

    SvarSlett
  5. Hej,

    mössan är fantastisk och min son skulle älska den. Tyvärr verkar inte URL-adressen funka längre. Kna du tänka dig att lägga ut mönstret igen?

    MVH Linda

    SvarSlett
  6. Den var jättefin! Men jag har samma problem som föregående. Länken funkar inte!!

    SvarSlett
  7. hei :) kjempe fin lue!! Men... linken funker ikke... er det mulig å få mønsteret på en annen måte? :)

    SvarSlett
  8. Hei :-) Ville gjerne ha det mønstret, men linken virker ikke. Kanskje det er mulig å få mønstret på en annen måte? Har en som er Mario fan :-)

    SvarSlett