mandag 25. januar 2010

Syk citten og syk laptop

Både jeg og laptopen min har vært syke siden før helga, så er dårlig med blogging for tiden.

Egentlig er det litt kjipt, for jeg har kjøpt masse fint stoff den siste tiden som jeg gjerne skulle både sydd i og vist frem. Jeg har sydd to nye bukser til eldste mann, underskjørt med tyllkant til meg selv, hverdagsskjørt til meg og fleecesovepose/vognpose til minsten den siste tiden som jeg ikke har rukket å blogge. Det kommer på bloggen så snart pc'en min fungerer igjen og jeg slipper å snikblogge fra Mannen sin mac :)

3 kommentarer:

  1. Men det er en fin Mac! ;)

    SvarSlett
  2. God bedring til både deg og maskinen:klemme:¨
    Gleder megt til å se alt du har sydd =)

    SvarSlett
  3. Hei!
    God bedring til deg og pc`n. Blir morsomt å se det du har sydd.

    *Bli frisk klem*

    SvarSlett