søndag 10. mai 2009

Stoff&Stil...

Torsdag åpnet S&S i Trondheim - og hvilken lykke! Blir jo nesten helt gæern av å gå rundt å se på alle stoffene, og dillet og dallet - hvis noen hadde sjekket hjerterytme og endorfinnivå (eller noe sånt) så vil jeg tro det var en smule forhøyet.

Det utrolige var at jeg gikk ut derifra med cirka det jeg hadde tenkt å kjøpe. Kan kanskje ha noe med at Mannen og guttene var med. Det ble bare et par meter med kordfløyel, skjærebrett, rullekniv, saks og litt smådilldall. Skjærebrett og rullekniv må jeg si er rågenialt. Har brukt det masse i kveld mens jeg kutter/skjærer til deler til mine nye vesker. Blir mye lille og brunt, og jeg storkoser meg med å lage dem!

Det virkelig fine var at sømbysten til S&S kun koster litt over 1400,- Jeg trodde nemlig den kostet litt over to tusen, så nå har jeg bestemt meg for at en slik kommer i hus! Tror dog ikke det blir før etter sommeren :)

Hobby koster penger gitt *humre*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar