tirsdag 3. august 2010

Jeg lever... :)

I tilfelle noen lurer, så er jeg her fortsatt. Men det ble ikke noe blogging i sommerferien i år gitt. Sommerferien gikk i stedet med til ferie, huskikking og til slutt - boligkjøp. Jeg er godt fornøyd med årets sommerferie :)

Vi har nå kjøpt oss en grei enebolig i Grimstad (endelig!), hvor vi etter litt mindre ombygging kommer til å få fem soverom pluss kjellerstue. Jeg gleder meg!

Vi flytter ikke inn før i midten av september, så det kjipe var å sette seg inn i bilen og kjøre opp til Trondheim igjen. Men siden vi må jobbe halvannen måned til, samt pakke ned tingene våre så var det ikke så mye annet vi kunne gjøre.

Så det eneste vi må finne ut nå er hvordan vi kan få tingene våre billigs mulig fra Trondheim til Grimstad i løpet av september. Noen som har noen erfaringer med dette?

Er litt usikker på hvor mye sying det blir de neste par månedene - men jeg skal prøve å få sydd litt på tross av alt - for jeg trenger klær, det største bøllefrøet vårt skulle hatt noen nye bukser, og Mannen maser om flere t-skjorter... Så vi får se hva det blir til!

8 kommentarer:

  1. Trodde jeg var det største bøllefrøet jeg. Hvem er denne andre Mannen som også trenger t-skjorter?

    SvarSlett
  2. Hi,hi så søte dere er=D

    Grattis med hus!!!Og lykke til med pakking, flytting og bøllefrø;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med nytt hus. Skjønner godt at du har travle dager foran deg, men du får trøste deg med at plutselig en dag er alt på plass.

    Jeg synes det er imponerende at du i det hele tatt tenker på å sy når det er så mye annet som skal gjøres.

    Lykke til.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake til sørlandet! :)

    SvarSlett
  5. Vi brukte enten Trøndelag flytteservice eller Trondheim flytteservice, veldig proffe og hyggelige. :) Og en bra pris, ikke minst.
    Anbefaler dere å be om anbud fra mange.
    Lykke til, digger bloggen din, btw!

    Stor klem fra Anniken

    SvarSlett
  6. Grattis med hus, håper der kommer til å stor trives

    SvarSlett